Szkolenie:

Projektowanie systemów podwyżkowych

Forma szkolenia:

Szkolenie online

Opis szkolenia:

Podwyżki wynagrodzeń są istotnym elementem motywacji pracowników. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają i przećwiczą szereg mechanizmów podwyżkowych. Przygotują się też do przeprowadzenia procesu zmian wynagrodzeń w organizacji.

Program szkolenia:

1. Systematyka podwyżek wynagrodzeń,

  • podwyżki płacy całkowitej i zasadniczej,
  • funkcji podwyżki wynagrodzeń.

2. Mechanizmy podwyżkowe

  • siatka płac jako warunek wdrożenia profesjonalnych mechanizmów podwyżkowych,
  • system decylowy,
  • macierze podwyżkowe,
  • inne mechanizmy.

3. Od czego uzależniać wielkość budżetu podwyżkowego?

4. Wzrost wynagrodzeń w przypadku podwyżek indywidualnych,

5. Podwyżki a system ocen okresowych

  • normalizacja system ocen pod kątem podwyżek,
  • procesy moderacyjne,
  • skalę ocen a procesy podwyżkowe.

6. Związek pomiędzy wartościowanie stanowisk pracy a podwyżką wynagrodzeń

  • podwyżki a ścieżka kariery
  • wycena kwalifikacji w systemach podwyżkowych.

7. Szczególne przypadki przeprowadzenia podwyżek.

8. Mechanizmy podwyżkowe a kwestie formalne.


Prowadzący:

Robert Manikowski

dr Robert Manikowski

Partner Zarządzający w Keystone Business Advisory, firmie doradczej specjalizującej się projektowaniem systemów wynagrodzeń.

Adiunkt Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Pełnił rolę Dyrektora Personalnego w spółkach „Węglozbyt” i Intercell (obecnie Stora Enso), gdzie był odpowiedzialny za realizację projektów strategicznych m.in. wdrożenie Balanced Scorecard oraz systemu zarządzania klasy ERP.

Był finalistą konkursu na Dyrektora Personalnego Roku. Dysponuje szerokim doświadczeniem konsultanckim zdobytym w firmie Deloitte, w której pełnił rolę managera odpowiedzialnego za obszar Compensation and Benefits oraz Neumann Management Institute. Specjalizuje się w obszarze negocjacji rozwiązań z Partnerem Społecznym.

Jako ekspert jest doradcą Zarządów i Rad Nadzorczych największych polskich spółek zarówno prywatnych jak i należących do Skarbu Państwa.

Jest autorem wielu publikacji w prasie specjalistycznej oraz dwóch książek z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi: „Projektowanie systemów podwyżkowych” (2018) oraz Projektowanie systemów premiowych” (2016) oraz wydanie II z roku 2021. Współautorem pozycji: „ Budowa Systemu Wynagrodzeń. Teoria i praktyka” z roku 2023. Jest cenionym wykładowcą wiodących polskich uczelni, w tym: SGH, Akademii im Leona Koźmińskiego i SWPS w Warszawie oraz Uczelni Łazarskiego.

Prywatnie: ojciec dwóch już dorosłych synów (inżyniera automatyka i absolwenta Zarządzania UE w Krakowie), związany z Beskidami gdzie mieszka, wiele podróżujący po świecie z aparatem fotograficznym, zafascynowany historią katedr Europy i ogrodami.



Czas trwania: 9:00-15:00

dr Robert Manikowski

Partner Zarządzający w Keystone Business Advisory, firmie doradczej specjalizującej się projektowaniem systemów wynagrodzeń.

Adiunkt Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Pełnił rolę Dyrektora Personalnego w spółkach „Węglozbyt” i Intercell (obecnie Stora Enso), gdzie był odpowiedzialny za realizację projektów strategicznych m.in. wdrożenie Balanced Scorecard oraz systemu zarządzania klasy ERP.

Był finalistą konkursu na Dyrektora Personalnego Roku. Dysponuje szerokim doświadczeniem konsultanckim zdobytym w firmie Deloitte, w której pełnił rolę managera odpowiedzialnego za obszar Compensation and Benefits oraz Neumann Management Institute. Specjalizuje się w obszarze negocjacji rozwiązań z Partnerem Społecznym.

Jako ekspert jest doradcą Zarządów i Rad Nadzorczych największych polskich spółek zarówno prywatnych jak i należących do Skarbu Państwa.

Jest autorem wielu publikacji w prasie specjalistycznej oraz dwóch książek z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi: „Projektowanie systemów podwyżkowych” (2018) oraz Projektowanie systemów premiowych” (2016) oraz wydanie II z roku 2021. Współautorem pozycji: „ Budowa Systemu Wynagrodzeń. Teoria i praktyka” z roku 2023. Jest cenionym wykładowcą wiodących polskich uczelni, w tym: SGH, Akademii im Leona Koźmińskiego i SWPS w Warszawie oraz Uczelni Łazarskiego.

Prywatnie: ojciec dwóch już dorosłych synów (inżyniera automatyka i absolwenta Zarządzania UE w Krakowie), związany z Beskidami gdzie mieszka, wiele podróżujący po świecie z aparatem fotograficznym, zafascynowany historią katedr Europy i ogrodami.



Termin szkolenia: 23.05.2024 r.

dr Robert Manikowski

Partner Zarządzający w Keystone Business Advisory, firmie doradczej specjalizującej się projektowaniem systemów wynagrodzeń.

Adiunkt Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Pełnił rolę Dyrektora Personalnego w spółkach „Węglozbyt” i Intercell (obecnie Stora Enso), gdzie był odpowiedzialny za realizację projektów strategicznych m.in. wdrożenie Balanced Scorecard oraz systemu zarządzania klasy ERP.

Był finalistą konkursu na Dyrektora Personalnego Roku. Dysponuje szerokim doświadczeniem konsultanckim zdobytym w firmie Deloitte, w której pełnił rolę managera odpowiedzialnego za obszar Compensation and Benefits oraz Neumann Management Institute. Specjalizuje się w obszarze negocjacji rozwiązań z Partnerem Społecznym.

Jako ekspert jest doradcą Zarządów i Rad Nadzorczych największych polskich spółek zarówno prywatnych jak i należących do Skarbu Państwa.

Jest autorem wielu publikacji w prasie specjalistycznej oraz dwóch książek z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi: „Projektowanie systemów podwyżkowych” (2018) oraz Projektowanie systemów premiowych” (2016) oraz wydanie II z roku 2021. Współautorem pozycji: „ Budowa Systemu Wynagrodzeń. Teoria i praktyka” z roku 2023. Jest cenionym wykładowcą wiodących polskich uczelni, w tym: SGH, Akademii im Leona Koźmińskiego i SWPS w Warszawie oraz Uczelni Łazarskiego.

Prywatnie: ojciec dwóch już dorosłych synów (inżyniera automatyka i absolwenta Zarządzania UE w Krakowie), związany z Beskidami gdzie mieszka, wiele podróżujący po świecie z aparatem fotograficznym, zafascynowany historią katedr Europy i ogrodami.



Cena: 890,- pln + VAT

dr Robert Manikowski

Partner Zarządzający w Keystone Business Advisory, firmie doradczej specjalizującej się projektowaniem systemów wynagrodzeń.

Adiunkt Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Pełnił rolę Dyrektora Personalnego w spółkach „Węglozbyt” i Intercell (obecnie Stora Enso), gdzie był odpowiedzialny za realizację projektów strategicznych m.in. wdrożenie Balanced Scorecard oraz systemu zarządzania klasy ERP.

Był finalistą konkursu na Dyrektora Personalnego Roku. Dysponuje szerokim doświadczeniem konsultanckim zdobytym w firmie Deloitte, w której pełnił rolę managera odpowiedzialnego za obszar Compensation and Benefits oraz Neumann Management Institute. Specjalizuje się w obszarze negocjacji rozwiązań z Partnerem Społecznym.

Jako ekspert jest doradcą Zarządów i Rad Nadzorczych największych polskich spółek zarówno prywatnych jak i należących do Skarbu Państwa.

Jest autorem wielu publikacji w prasie specjalistycznej oraz dwóch książek z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi: „Projektowanie systemów podwyżkowych” (2018) oraz Projektowanie systemów premiowych” (2016) oraz wydanie II z roku 2021. Współautorem pozycji: „ Budowa Systemu Wynagrodzeń. Teoria i praktyka” z roku 2023. Jest cenionym wykładowcą wiodących polskich uczelni, w tym: SGH, Akademii im Leona Koźmińskiego i SWPS w Warszawie oraz Uczelni Łazarskiego.

Prywatnie: ojciec dwóch już dorosłych synów (inżyniera automatyka i absolwenta Zarządzania UE w Krakowie), związany z Beskidami gdzie mieszka, wiele podróżujący po świecie z aparatem fotograficznym, zafascynowany historią katedr Europy i ogrodami.



Rejestracja:

(*) - Pola wymagane

Jeżeli chcesz zamówić szkolenie dla kilku osób, wpisz listę uczestników w polu "Uwagi:"